~

Moga Tuhan beri kekuatan untuk melupakan. Bismillah.
Pasangan suami isteri bahagia.
Wahaha.

Pasangan suami isteri bahagia.
Wahaha.

Akan sampai satu waktu,
orang orang yang sayang kau dulu,
dah tak pedulikan kau time tu.

Makin stalk, makin sakit hati.

Hahah.
Sapa suruh stalk, kan?

Memula stalk sebab nak tengok,
Kau rindu aku tak.
Bhahaha.
Gatal sehh.

Sekali rupanya kau tak kesah pun aku pergi.

Takpalah. Mungkin dua tiga hari nanti aku lupalah kat kau kot.
Maybe tempoh dua tahun yang aku bagi tu terlalu lama.

Mungkin bagi kau, seminggu pun dah cukup untuk lupakan aku.
Budak picisan yang hanya dikenali di alam maya.

Harini balik asrama.
Esok sekolah.
Minggu depan trial.

Selamat pulang asrama dari kami, budak yang dah tak duduk asrama.

-,-

Harini balik asrama.
Esok sekolah.
Minggu depan trial.

Selamat pulang asrama dari kami, budak yang dah tak duduk asrama.

-,-

Hati,

Mohon berhenti mengingati.
Mohon berhenti mengharap.
Mohon berhenti ternanti nanti.

Mohon berhenti, ya?

Fes adik. Seken abang. Ted kakak. Empat Azifah. Lima Aliaa. Enam Hidayah.

Terima kasih semua.

Selamat hari mendekat ke kuburan, ‘Arifah.

Fes adik. Seken abang. Ted kakak. Empat Azifah. Lima Aliaa. Enam Hidayah.

Terima kasih semua.

Selamat hari mendekat ke kuburan, ‘Arifah.

Sariyus.
Aku tengah tunggu kau wish aku ni.
Walaupun aku tahu perkara tu takkan jadi sebab kita dalam proses melupa.

Tapi ntah kenapa ntah aku still mengharap.

Masalah gila kan aku ni?

Terima kasih Azifah :’)
Awak orang keempat.
Fes adik kita.
Seken abang kita.
Ted kakak kita.
Tahniah sebab jadi yang pertama antara sahabat sahabat yang lain.

Terima kasih untuk ucapan ucapan awak tu.
Kata kata tu satu doa, bukan?
Semoga dimakbulkan.

Uhibbukifillah abadan abada inshaAllah, Siti Azifah Yaakob.

Semoga ukhuwah kita diredhaiNya.
Semoga ukhuwah kita sampai syurga.

Terima kasih Azifah :’)
Awak orang keempat.
Fes adik kita.
Seken abang kita.
Ted kakak kita.
Tahniah sebab jadi yang pertama antara sahabat sahabat yang lain.

Terima kasih untuk ucapan ucapan awak tu.
Kata kata tu satu doa, bukan?
Semoga dimakbulkan.

Uhibbukifillah abadan abada inshaAllah, Siti Azifah Yaakob.

Semoga ukhuwah kita diredhaiNya.
Semoga ukhuwah kita sampai syurga.

Aku tau aku skema simpan no diorang guna nama penuh.

Tapi apa aku kesah.
Lagi skema lagi sayang.
Eheh -,-

Lama dah tak borak cenggini.
Ada Azifah.

Rindu.

Aku tau aku skema simpan no diorang guna nama penuh.

Tapi apa aku kesah.
Lagi skema lagi sayang.
Eheh -,-

Lama dah tak borak cenggini.
Ada Azifah.

Rindu.

Konon kata tak suka.
Tapi mata masih rajin stalk dia.

Konon kata nak lupa.
Tapi kenapa nama dia masih ada dalam doa?

—Wuuuu T_T
Tak mampu lagi untuk buang sepenuhnya.
Ya Allah, permudahkan hati aku.
Pelihara hati aku.

Sejujurnya aku kurang selesa bila orang yang kenal aku baca tulisan aku.

Maaf.
Tapi aku betul betul kurang selesa.

Air sirap. Siap ais lagi tak boleh blah.

Supper lah kononnya.

Anjang, Utih, jom join :3

Air sirap. Siap ais lagi tak boleh blah.

Supper lah kononnya.

Anjang, Utih, jom join :3

Sorang sorang pergi.

Takpalah.

Aku pun tak harap korang kekal lama kat sini.

Maka sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan. Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan.

Assyarh. Ayat lima dan enam.

Maka sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan. Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan.

Assyarh. Ayat lima dan enam.

" Kau ada masalah ke? Mehlah cerita dekat aku "

" Kau sapa nak tahu masalah aku? "

Setiap manusia ada privasi sendiri.

Tak perlu mencari.